بازدید 35710
باخت بد کریمی به ذخیره دیوید تیلور محاسبات کادر فنی را به‌ هم ریخت

جام‌جهانی کشتی | شکست ایران مقابل آمریکا در فینال شگفتی‌ها، سرانجام طلسم جردن باروز مقابل ایرانی‌ها شکست، قاسم‌پور مغلوب اسنایدر آماده شد

اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌ هم در خاک این کشور بود! با این حال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد.
کد خبر: ۱۱۵۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۱ 12 December 2022
بامداد امروز تیم ملی کشتی ایران در شیکاگو، فینال جام‌جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ را به آمریکای میزبان واگذار کرد و به رتبه دوم رسید.
 
به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم آمریکا که مثل شاگردان پژمان درستکار در برخی اوزان از نفرات سرشناس و اصلی بهره می‌برد، توانست با پیروزی در یکی دو وزن سرنوشت ساز و غیرمنتظره، قهرمان رقابت‌ها شود.
 
جام‌جهانی کشتی | شکست ایران مقابل آمریکا در فینال شگفتی‌ها ، طلسم جردن باروز مقابل ایرانی‌ها بالاخره شکست ، قاسم‌پور مغلوب اسنایدر آماده شد
 
سورپرایز بزرگ کشتی جهان در شیکاگو؛ باخت باروز به یک ایرانی
 
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌ هم در خاک این کشور بود که سرانجام در یک جدال دیدنی توسط سوادکوهی رقم خورد و انتقام چندین ستاره سرشناس کشتی ایران از این مرد سیاه‌پوست و شکست ناپذیر گرفته شد.
باروز پیش از این چهارده بار مقابل کشتی گیران ایران در میادین مختلف صاحب پیروزی و شکست او برای ایرانی‌ها به یک رویا تبدیل شده بود؛ اما برای نخستین بار برابر سوادکوهی، دارنده مدال طلای آسیا و برنز امیدهای جهان تن به شکست داد. یک شگفتی کامل که از این پس باعث افزایش روحیه ایرانی‌ها در مصاف با این کوه عضله خواهد شد.
 
ریسک تاکتیکی کادرفنی ایران و شکست دوطرفه قاسم‌پور
 
در مقابل پیروزی بزرگ سوادکوهی، کامران قاسم‌پور، مرد بدون باخت ایران بالاخره باخت. شکست سنگین مقابل اسنایدر در شیکاگو البته به عدم آمادگی کامل ستاره جویباری کشتی ما هم ربط داشت، ولی همین شکست شاید معادلات ترکیب تیم ملی آزاد ایران در دو سال آینده را دستخوش تغییراتی نماید.
تیم ایران به جای آذرپیرا در این مسابقه از قاسم‌پور استفاده کرد تا شاید او را برای المپیک از حالا تست کند. قاسم‌پور در حالی روی تشک رفت که حدود ده کیلو از اسنایدر سبک تر بود و این تغییر تاکتیکی کادر فنی جواب نداد تا ایران هم در ۹۲ و هم در ۹۷ کیلوگرم بازنده شود و قهرمانی را از دست دهد.
 
کریمی پرادعا از فرصت بزرگ استفاده نکرد
 
در دیگر مصاف تعیین کننده، علیرضا کریمی که سال هاست از سوی اطرافیانش ادعا می‌شود پشت حسن یزدانی به حقش نرسیده، این بار مقابل یک رقیب نه‌ چندان مطرح آمریکایی تسلیم شد و حرفی برای گفتن نداشت. باخت او تیم ایران را شوکه کرد و یکی از دلایل شکست در فینال شد. به این ترتیب، می‌توان نتیجه این میدان مهم را ملاک تصمیم‌گیری برای کشتی‌گیری دانست که رقیب حسن یزدانی شمرده می‌شود؛ این شکست قطعا برای کریمی و آینده کشتی او تا المپیک پاریس گران تمام می‌شود.
 
اگرهایی که در شیکاگو رخ نداد، شکست در کشتی بعد از باخت در فوتبال

هنوز دو هفته از شکست بحث‌برانگیز تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی قطر مقابل تیم آمریکا و انتقاد برخی کشتی‌گیران از پاداش اهدایی به فوتبالیست‌ها نمی‌گذرد که در این ورزش نیز در جام‌جهانی به ایالات متحده باختیم.

البته کیفیت این دو شکست و ماهیت ورزشی آن با یکدیگر قابل مقایسه نیست، اما شاید بهتر باشد، ورزشکاران هر رشته ای در جایگاه خود صحبت کنند و از مقایسه شرایط سایر تیم‌های ملی با خود بپرهیزند.

فینال جام‌جهانی کشتی آزاد از ساعت ۳:۳۰ امروز (۲۱ آذر) بین دو تیم ایران و آمریکا آغاز شد. تیم کشورمان پیش از این با غلبه بر ژاپن و منتخب جهان فینالیست شده بود و آمریکایی‌ها هم با شکست مغولستان و گرجستان به فینال رسیده بودند.

پیش از این مبارزه، تیم منتخب جهان با نتیجه ۸-۲ بر تیم گرجستان غلبه کرده و عنوان سومی جام‌جهانی را از آن خود کرد.

پس از شکست قابل پیش‌بینی نمایندگان دو وزن اول سبک‌وزن ایران مقابل حریفان آمریکایی، رحمان عموزاد بار دیگر دیاکومیهالیس را از پیش روی برداشت و در حالی‌ که وضعیت تیم اعزامی ایران در اوزان بالا بهتر به نظر می‌رسید، امیرمحمد یزدانی، علیرضا کریمی و امیرحسین فیروزپور شکست‌های غیرمنتظره‌ای مقابل حریفان داشتند تا شرایط برای قهرمانی آمریکایی‌ها در خانه فراهم شود. 

سرانجام تیم آمریکا ۶-۴ از سد تیم ایران گذشت تا در خانه کاپ قهرمانی را از آن خود کند.

 

نتایج مبارزه های انفرادی فینال
وزن ۵۷ کیلوگرم: رضا مومنی ۶ - زین ریچاردز ۲
وزن ۶۱ کیلوگرم: ابراهیم الهی صفر - ست گراس ۱۰
وزن ۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد ۵ - جان دیاکومیهالیس ۴
وزن ۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی ۳ - آلک پانتلائو ۴
وزن ۷۴ کیلوگرم: محمدصادق فیروزپور ۲ - جیسون نولف یک
وزن ۷۹ کیلوگرم: علی سوادکوهی ۶(برنده) - جردن باروز ۶
وزن ۸۶ کیلوگرم:علیرضا کریمی ۳ - زاهید والنسیا ۴
وزن ۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور ۴ - ناتان جکسون ۸
وزن ۹۷ کیلوگرم: کامران قاسمپور صفر - کایل اسنایدر ۵
وزن ۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی ۶ - هایدن زیلمر یک

 

گزارش کامل کشتی‌های فینال جام جهانی ۲۰۲۲

وزن ۵۷ کیلوگرم: در شرایطی که نه ایران و نه آمریکا، هیچ یک از نفرات اصلی خود استفاده نمی‌کردند، رضا مومنی با نتیجه ۶-۲ مغلوب زین ریچاردز آمریکایی شد. نفر اول آمریکا در سبک وزن توماس گیلمان است.

وزن ۶۱ کیلوگرم: ابراهیم الهی هرچند تلاش زیادی داشت که بتواند از حریف امتیاز بگیرد، ۱۰-صفر مغلوب ست گراس ملی‌پوش آمریکایی‌ها شد.

وزن ۶۵ کیلوگرم: فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد در این وزن تکرار شد و رحمان عموزاد، بار دیگر به مصاف یانی دیاکومیهالیس رفت؛ هرچند رحمان در صربستان امتیاز زیادی مقابل این حریف آمریکایی از دست داد، این بار در حالی که طلای جهانی را بر کارنامه داشت، در وقت اول خیلی با برنامه‌تر کشتی گرفت و با خاک کردن حریف دو امتیاز گرفت، اما در وقت دوم، این میهالیس بود که از دو خاک پیاپی نتیجه کشتی را ۴-۲ به سود خود کرد. عموزاد با کنده‌کشی صاحب دو امتیاز دیگر شد تا نتیجه را ۴-۴ به سود خود کند. در پی هجوم قهرمان جهان، عموزاد با خروج پای میهالیس از تشک، صاحب پنجمین امتیاز شده و این کشتی نزدیک را ۵-۴ به سود خود تمام کرد تا تیم کشورمان، یکی از باخت‌های دو وزن قبلی را جبران کند.

وزن ۷۰ کیلوگرم: در حالی که به نظر می‌رسید امیرمحمد یزدانی بتواند این کشتی را با برد پشت سر بگذارد، الک پانتالئو در این مبارزه بهتر ظاهر شد و توانست با نتیجه ۴-۳ یزدانی را شکست دهد. نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۲۱ در مصاف قبلی با کشتی‌گیر تیم منتخب جهان عملکرد خیلی خوبی داشت و انتظار می‌رفت در فینال هم بتواند یک برد به دست آورد، اما این اتفاق نیفتاد. او در حالی که چهار ـ یک از حریف عقب افتاده بود، در ثانیه‌های پایانی موفق به اجرای خاک و بارانداز شد و ۵-۴ پیش افتاد، اما درخواست چلنج از سوی آمریکایی‌ها، نتیجه را ۴-۳ کرد و امتیاز بارانداز به دلیل خروج سر امیرمحمد یزدانی از تشک، گرفته شد. به این ترتیب آمریکایی‌ها ۳-یک در این مسابقه پیش افتادند.

وزن ۷۴ کیلوگرم: محمدصادق فیروزپور دو ـ یک جیسون نولف را شکست داد تا اختلاف را کمتر کند.

وزن ۷۹ کیلوگرم: با توجه به دو شکست قبلی محمد نخودی مقابل قهرمان آمریکایی در فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲، این فرصت به علی سوادکوهی داده شد که مقابل جردن باروز رکورددار کشتی آمریکا با ۱۰ مدال جهانی و المپیک و ۷ طلا، مردی که تا کنون مقابل هیچ حریف ایرانی شکست نخورده، قرار بگیرد. در حالی که سوادکوه در دو دقیقه اول خیلی خوب مقابل باروز مبارزه کرد، یک لحظه غفلت پایش را در اختیار حریف قرار داد و جردن ۴ امتیاز گرفت، اما در وقت دوم این سوادکوهی بود که با خاک کردن حریف دو امتیاز گرفت و پس از آن هم بار دیگر با یک خاک و بارانداز نتیجه را ۶-۴ به سود خود کرد. هرچند جردن باروز موفق شد، نتیجه را مساوی کند، این سوادکوهی بود که برنده مسابقه شد تا بردی تاریخی و ارزشمند نصیب کشتی ایران شود که خود دستاورد مهمی از سفر پرمخاطره و پرحاشیه به شیکاگو بود.

وزن ۸۶ کیلوگرم: علیرضا کریمی در مبارزه‌ای انتقادآمیز ۵-۳ مغلوب زاهید والنسیا شد، در شرایطی که یک برد برای او کنار گذاشته شده بود. با این شکست، تیم آمریکا بار دیگر ۴-۳ پیش افتاد و تقریبا محاسبات و معادلات کادرفنی ایران بهم ریخت.

وزن ۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور که در مسابقه قبلی با منتخب جهان هم عملکردی انتقادآمیز داشت، ۸-۴ مغلوب ناتان جکسون شد تا قهرمانی آمریکایی‌ها تا حدود زیادی مسجل شود.  

وزن ۹۷ کیلوگرم: کشتی که اتحادیه جهانی انتظارش را می‌کشید بالاخره اتفاق افتاد و بر خلاف اینکه کادرفنی تیم ملی ایران نام‏ کامران قاسم‌پور را پیش از اعزام در ۹۲ کیلوگرم اعلام کرده بود، UWW از مصاف قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم جهان با کایل اسنایدر قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم جهان خبر داده بود.

کامرانی که در این دو سال در شرایطی قهرمان ۹۲ کیلوگرم جهان شده که از حریفانش به لحاظ وزنی سبک‌تر بوده و وزن طبیعی بدنش مناسب ۸۶ کیلوگرم است، در مصاف با کایل اسنایدر آن هم در مسابقه‌ای که دو کیلوگرم ارفاق وزن داشت، ۵-صفر مغلوب شد. اسنایدر در این کشتی نشان داد از نظر قدرت بدنی شرایط فوق‌العاده‌ای دارد.

به این ترتیب تیم آمریکا با رسیدن به ششمین برد تیمی، قهرمان جام‌جهانی شد و نتیجه کشتی نهایی را تشریفاتی کرد.

وزن ۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی قهرمان نوجوانان، جوانان و امید‌های جهان در مصافی تشریفاتی با هایدن زیلمر، (در حالی که پیروزی آمریکایی‌ها پیش از این قطعی شده بود) بار دیگر توانست برتری خود نسبت به حریف را به رخ کشیده و با نتیجه شش-یک این کشتی را به سود خود تمام کند تا تیم آمریکا با نتیجه ۶-۴ فینال جام‌جهانی را از آن خود نماید.


حواشی حضور تیم کشتی ایران در شیکاگو

تیم کشتی ایران از مرحله آماده‌سازی گرفته تا دریافت ویزا و حضور در سالن تمرینات و مسابقه، حواشی زیادی را پشت سر گذاشت و در زمانی که نیاز داشت به محل مسابقات نرسید. کارشکنی میزبان در صدور ویزای بموقع و فشار روحی و روانی به ورزشکاران ایران که تا لحظات آخر سه نفر از ملی‌پوشان اصلی روادید دریافت نکرده بودند، باعث شد این سفر از حالت طبیعی ورزشی خارج شود.

همچنین فشار بی‌امان گروهی از ایرانیان مخالفان جمهوری اسلامی در شیکاگو باعث شد، بخشی از توان آزادکاران و کادرفنی معطوف به نحوه رویارویی با مسائل سیاسی شود.

به هر حال جایزه ۷۰هزار فرانکی این مسابقات نیز از چنگ اعضای تیم‌ملی کشتی آزاد ایران پرید؛ پولی که قرار بود بین آن‌ها تقسیم شود، اما با شکست در فینال کاهش چشمگیری داشت و به یک سوم رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۵۴
متاسفم به ورزشکاران، همه جوره باختند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
چون موضع مورد نظر مارو نگرفتن
؟!!!
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
متاسفم که دولت مردمی نمی تونه هیچ کاری بکنه و مورد قبول ملت و ورزشکاران نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
درود به همشون
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
بخاطر این شکست به هرکدام از کشتی گیرها یکی یک دستگاه خودروی لوکس خارجی بدید
برای من اهمیتی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
پس برای چی امدی اینجا؟ اصلا برای چی کامنت میزاری؟ مشکل داری برو دکتر
حیف پولی که خرج این ورزشکارها می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
1000 برابر پولی که خرج میشه باید خرج ورزش کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
باید حمایت مالی بیشتر بشه و خیلی مهمه
کیروش بعد از شکست مقابل آمریکا، خطاب به بازیکنان: به ایران و طرفداران فوتبال اعتبار دادید!
چرا صدای سالن کشتی رو صدا و سیما قطع کرده بود ؟!
چرا ؟
هان چرا ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
چون از الفاظ بسیار رکیک برای کشتی گیران استفاده می کردن. همین قدرم تا اینجا رسیدن از غیرتشون بوده. فحش
های ناموسی و رکیک
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
من هم شنیدم که فحش می دادن ولی این یکی رو می گفتن که اصلا توی تیم نبود ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
درود به این باغیرتان که با این همه فشار عملکرد خوبی داشتن و از وطنشان هم دفاع کردند
کشتی مون هم لنگه فوتبالمون بدون حمایت مررم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
تو خودتو جزء مردم حساب نکن ما حمایتشون میکنیم
سلام از نظر چیدمان صفحه تنظیم نیست لطفا اونو تنظیم کنید ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
اگر بزرگنمایی مانیتورتان را کم تر و تنظیم کنید ، درست می شود.
متنت رو درست بنویس .کامران با اختلاف وزن ۱۱ کیلو کادر ملی کشتی رو شرمنده مردم کرد وگرنه از نظر همه ما ایرانی ها کامران تا زنده است این بازی رو برده
در 70 کیلو قطعا حق کشی شد و اگر قاسمپور در 92 کیلو کشتی میگرفت ما قطعا قهرمان بودیم حتی اگر آذرپیرا به اسنایدر می باخت .پس قطعا کوچینگ غلط بوده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
در حقیقت ما قهرمان شدیم داوری و جو اونجا خیلی تاثیر گذار بود
آفرین بر دلاور مردان کشتی کشور درود بر شما .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
و مرگ بر دشمنان ایران
خسته نباشید.دیگه جردن باروز پیرمرد شده بود!
محض رضای خدا
فکری بحال این بهم ریختگی متن و تصویر بکنید. چندین سال هست که این مشکل اعصاب خرد کن در این سایت هست و رفع هم نمی شود. مهندس آی تی دز سایت شما نیست؟
ای بابا دوباره که از امریکا باختیم .
یاشاسین آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
مرگ بر امریکا
آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. از من که اینجا هستم بپرسید.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
کی تو رو اونجا راه داده؟
بازیکنان هرگز نباختند. بلکه داوران امتیازات بچه ها کوتاهی کردند. خود آمریکایی‌ها هم به این نقطه که هرسه تا داور بنفع آمریکاییها کارکرد.مرگ بر آمریکای جنایتکار. ودرمقابل ایران مانند سوسک. درودبر شیرمردان همیشه قهرمان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
کاملا درسته درود بر با غیرتان
تبریک به ملت غیور آمریکا
ورزشکاران ما زمانی باختند که کور و کر شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
چرا باید ورزشکار حتما موضع بگیره
؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
مرگ بر امریکا اسرائیل انگلیس منافق آشوبگر و تمام حامیاشون و ضد انقلاب
به امید مرگ تمام اراذل
دولت باید قبل از بالا رفتن قیمت پماد سوختگی وارداتش رو زیاد کنه تا بعضیا به مشکل بر نخورن
درود بر همه ورزشکاران با غیرت
برای چی ایرانی های اونجا وقتی نمیخوان تشویق کنن میرن سالن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
چون پول میگیرن که اونجا باشن
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
چون ایسرایلی هستن حتما
دوستان درباره چیزی نظر بدن که درموردش تخصص یا حتی اندک تجربه ای دارن

اگر تو عمرتون دویه باری از جلو باشگاه محلتون رد شدید در مورد ورزش های سختی مثله کشتی و... نظر ندین
یه بار فیلم تمرین های این ورزش ها تو اردوهارو ببینید تا ببینید چطور دوبنده تیم ملی بدست میاد
عجیبه که این همه از علیرضا کریمی بعضی ها انتظار دارن!ایشان در بهترین حالت در حد اسیا شاید باشد و در قهرمانی جهان و المپیک اصلا جایگاهی ندارند
ورزش ایران بایدمنحل بشه
وقتی ویزا نمیدن و برای ورزش بامبول در میارن نمیرفتیم امریکا چه اجباری بود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
در عوض میشه گفت با اینهمه پولی که خرج کردن باز هم ورزشکاران با غیرت بودن و حالشونو گرفتن
از جون قاسم پور چی می خواهید که از 86 کیلو دو وزن بالاترش می برید. مگه رستم دستانه. حالا 86 را برای یزدانی گرفتید دیگه 92 را به ایشان بدهید. یا اگر برای المپیک برنامه ریزی می کنید ایشان را همان وزن 86 کیلو امتحان کنید و مطمئنا تیلور را شکست می ده. از یزدانی بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
خواب دیدی خیر باشه
باختید که باختید! عوضش حواله های ماشین تو راهه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بعد از ۱۱ میدان ازجردن باروز پیرمرد اون هم با امتیاز مساوی بردی .....غول شکوندی
متاسفانه اکثر کسانی که نظر میدم اول وطن فروشی میکنن بعد شخصیت خودشون رو نشان میدن ما تا حمایت نکنیم
از هر ورزشکاری نمیتونیم ادعای فهیم بودن کنیم لطفا خاک پاک وطن رو به یک سری حرفهای بی اساس نفروشیم تا آزاده باشیم نه یک وطن فروش
میبینم که در همه رشته ها داریم میبازیم به آقای دشمن!
مشتی بی وطن فحاش در آنسوی آب و مشتی خود تحقیر در این سو،
زنده باد بچه های تیم ملی و مدیریت قوی،
این تیم قهرمان المپیک میشه به حق علی(ع).
مرگ بر البانی های منفور درود بر ورزشکاران با غیرت
قبل از مسابقات گفته بودند که اگر حتی به یکی از اعضای کاروان ورزشی ایران ویزا ندهند، به امریکا نخواهیم رفت. جالب اینکه به سه نفر ویزا ندادند، ولی باز هم رفتند ! هه جوره تحقیر شدیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست